В епоху фільтрів, пластичної хірургії, Photoshop та штучного інтелекту, майже неможливо не відчувати себе пригніченим стандартами краси, які зустрічаються майже скрізь. Хоча ми можемо визнати, що більшість того, що ми бачимо в Інтернеті, не є реальністю, все одно занадто легко порівнювати себе з цими нереалістичними ідеалами, що завдає шкоди нашій впевненості.
Dove та Ініціатива Real Beauty
20 років тому культовий бренд по догляду за собою Dove запустив кампанію Real Beauty, що вплинула на всю індустрію. Вони демонстрували реальних жінок з реальними тілами, сподіваючись надихнути глядачів полюбити свою автентичну, природну красу. Хоча кампанія сповнена позитиву, каталізатор руху не такий вже й обнадійливий: у 2004 році глобальне дослідження Dove показало, що лише 2% жінок у світі відчувають себе красивими, а у 2010 році, коли вони провели повторне опитування, цей відсоток зріс лише до 4%.
Оскільки менше ніж 5% жінок у світі відчувають себе красивими, Dove розуміла, що їм потрібно пройти довгий шлях і є над чим працювати. Сьогодні, святкуючи 20-річчя своєї кампанії Real Beauty, Dove провела ще більше досліджень, щоб краще зрозуміти серйозність кризи впевненості, яка сьогодні вражає жінок, і у відповідь пообіцяла змінити цю ситуацію, беззастережно шануючи автентичну красу.
Dove каже «Ні» штучному інтелекту
Хоча результати досліджень Dove за 2004 та 2010 роки приголомшують, ще більш тривожним є те, що з того часу прогресу не відбулося. В останньому дослідженні бренд з’ясував, що дві з п’яти жінок віддали б цілий рік свого життя, щоб досягти своїх цілей щодо краси, а вісім з десяти жінок відчувають зараз більший тиск бути красивими, ніж вісім років тому. То що є найбільшим фактором, котрий сприяє цьому посиленому тиску досягти певного вигляду? Ви вгадали: штучний інтелект.
Хоча таке враження, ніби Photoshop та ретуш існували завжди, завдяки практично безмежним та гіперреалістичним можливостям штучного інтелекту, шкода, що завдається самооцінці жінок, зараз ще більша, ніж у минулі роки. Вірте чи ні, дослідження показали, що до 2025 року 90% усього контенту, який ми споживаємо, буде створено штучним інтелектом. Хоча ми можемо визнати, що продукти ШІ не є реальними, вплив на наше почуття власного «я» справжній, оскільки дослідження Dove також показали, що одна з трьох жінок відчуває потребу змінити свою зовнішність через те, що вона бачить в Інтернеті, навіть знаючи, що це підробка.
Штучний інтелект сьогодні здається непроникною силою, але після 20 років роботи з сотнями мільйонів молодих жінок та присвячення своєї діяльності зміцненню їхньої впевненості, Dove взяла на себе ще одне неймовірне зобов’язання. На відзначення двох десятиліть святкування Real Beauty, Dove пообіцяла ніколи не використовувати ШІ для заміни або зміни реальних зображень реальних людей.
Ігровий підручник Real Beauty від Dove для програмування
Якщо ми щось і знаємо про Dove, то це те, що вони завжди роблять більше, ніж очікується. Окрім зобов’язання ніколи не використовувати ШІ у своїй рекламі, бренд зробив ще один крок вперед, створивши абсолютно новий алгоритм для ШІ: Ігровий підручник Real Beauty для програмування. Ця безкоштовна програма для завантаження доступна на різних платформах і навчена експертами розуміти та підкреслювати різноманітність справжньої краси.
Щоб продемонструвати важливість цього інструменту, Dove показала відео, де вони просили ШІ створити «найкрасивішу жінку», і майже всі створення були варіацією худої білої жінки з білявим волоссям. Однак, коли вони редагували запит, щоб сказати «створити найкрасивішу жінку за стандартами Dove», отримані зображення демонстрували різноманітних жінок різного походження, віку, типу тіла та здібностей. Коротко кажучи, результати підкреслили справжню красу, тож Dove не тільки зобов’язалася використовувати справжніх красивих людей у своїй рекламі, але й руйнує саме програмне забезпечення, яке стоїть за деякими з найнебезпечніших атак на самооцінку жінок.