Революційна яхта що плаває та літає AirYacht отримала версію 2.0 і тепер не буде плавати

Як кажуть в народі, «дитячі хвороби» називаються так не дарма. У випадку з AirYacht, унікальною концепцією, покликаною революціонізувати індустрію розваг для мільярдерів, вони призвели до втрати важливої частини оригінальної конструкції.

AirYacht можна охарактеризувати як революційне судно для відпочинку, яке уособлює «зустріч чарівного та прагматичного», але насправді його ще немає. Поки що. Первинний план полягав у тому, щоб підняти яхту в повітря і спустити на воду до 2026 року, але новий графік називає невизначений термін реалізації можливо у 2027, а можливо у 2028 році.

На той час, коли це станеться, AirYacht, ймовірно, також матиме нову назву, оскільки його більше не можна буде називати «яхтою», втративши другу частину конструкції, завдяки якій він отримав цю назву.

AirYacht був вперше представлений у 2022 році і привернув увагу профільних видань як у сфері яхтингу, так і аеронавтики завдяки своїй особливій природі, що обіцяла багатофункціональність – і ту універсальність, якою не може похвалитися жодна інша розкішна яхта. Це був, просто кажучи, дирижабль і суперяхта в одному, два судна для різних середовищ, об’єднані зусиллями двох дизайнерів та інженерів, які заснували компанію AirYacht кількома роками раніше, у 2017 році.

Привабливість AirYacht є очевидною: судно дарує можливість подорожувати світом як повітрям, так і водою, і навіть воно може мати певне застосування на суші завдяки системі опор, яка перетворює його на стаціонарний базовий табір.

«Жорсткий дирижабль» планувалося заповнити гелієм, що не накладає на нього прив’язки до інфраструктури посадки та зльоту, а також не залишає жодного сліду в навколишньому середовищі, на відміну від комерційних авіалайнерів або приватних літаків. Тим часом, знімна «резиденція» являє собою 18,2-метрову суперяхту, яка може відокремитися від материнського судна і продовжувати досліджувати світ на воді.

Гібридні конструкції такого типу не є рідкістю, принаймні, що стосується концептуальних досліджень. Насправді, є одна від Lazzarini Design, яка має ту саму назву, хоча й пишеться по-іншому: Air Yacht, яку описують як літаючу яхту.

На відміну від концепції Lazzarini, ця, здається, рухається до того, щоб стати реальністю, і в цьому процесі вона втратила знімну частину суперяхти. Генеральний директор Гійом Одде розповідає одному ЗМІ, що метою компанії з самого початку було створити розкішну резиденцію в небі. За його визнанням, для цього йому не потрібна знімна суперяхта.

Версія 2.0 AirYacht втрачає блок суперяхти і отримує більше простору всередині 200-метрового дирижабля, збільшуючи пасажиромісткість до 40 осіб з командою з 12 осіб для задоволення всіх їхніх потреб і 3 пілотів. Тепер AirYacht призначений для того, щоб залишатися виключно в повітрі, але посадка і висадка також будуть можливими без фактичного приземлення лайнеру.

Новий дизайн включає 12-місний “ліфт”, який виглядає саме так, як він звучить: кабіна з системою кабелів, що дозволяє опустити її на землю без торкання дирижабля до землі. Теоретично це значно полегшить дослідження віддалених регіонів або прийом несподіваних гостей у будь-який момент.

AirYacht курсуватиме на максимальній висоті 3 048 метрів і матиме можливість зависати на місці, дозволяючи гостям ідеально оглянути будь-які бажані види – так довго, як вони того захочуть. Очевидно, «він розрахований на тижневі автономні круїзи», але про те, що це означає, не згадується.

Максимальна швидкість руху оцінюється в 50 вузлів або 92,6 км/год на гібридному приводі, але мета полягає в тому, щоб зробити його безвідходним на водневому паливі до 2030 року.

Проект також зосереджений на стійкості, а не лише на функціях розкоші. AirYacht прагне максимально ефективно використовувати доступні ресурси, інтегруючи оптимізацію енергії за допомогою управління системами штучного інтелекту, рециркуляції води та технології паливних елементів. Тільки тому, що він супер-шикарний, не означає, що йому байдуже до нашої планети, правда?

За словами Одде, компанія вже виготовила кілька прототипів для деяких підсистем, і планується перетворити перший повномасштабний прототип на перший дирижабль. Початкові льотні випробування заплановані на 2026 рік, із дворічним вікном для того, щоб представити дирижабль громадськості. Це відбудеться шляхом партнерства з різними операторами, які спочатку зможуть налаштувати планування інтер’єру відповідно до того використання, яке вони мають на увазі.

Компанія AirYacht зазначає, що 799 квадратних метрів доступної життєвої площі будуть спроектовані та адаптовані компанією Franck Darnet Design, яка також займатиметься зовнішнім дизайном. Внутрішні простори матимуть обідні та соціальні зони, а також апартаменти та розкішні зручності, але є натяк на те, що їх також можна налаштувати в більш комерційному макеті, наприклад, такому, який ви б отримали в бізнес-класі.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також