Представлена нова Ultra G – не тільки найпотужніша суперяхта у флоті Heesen Yachts, але й потенційно найбезпечніша.
60-метрова яхта, доставлена власникам минулої п’ятниці, оснащена інноваційним рятувальним буєм, який здатний автоматично дістатися до людини, що опинилася за бортом, замість того, щоб просто гойдатися на воді, як традиційний рятувальний круг.
Розроблений компанією U Safe, цей самохідний U-подібний буй може керуватися за допомогою пульта дистанційного керування назустріч людині, що опинилася у воді, на відстані до 500 метрів. Екіпаж може швидко та ефективно направити буй до людини за бортом. Як результат, людині, якій потрібна допомога, не потрібно нікуди плисти самостійно.
Буй U Safe, що приводиться до руху двома водяними струменями, важить 13,6 кг і може розвивати швидкість до 8 морських миль на годину. Він є дуже маневреним незалежно від того, яким боком він опиниться у воді, і може перевозити до двох людей.
Система U Safe забезпечує додаткову здатність швидко дістатися до людини, що опинилася за бортом, спрямовуючи дистанційно керований «рятувальний круг» прямо до неї, тому я був радий понести додаткові витрати на її додавання до системи захисту безпеки Ultra G. В умовах шторму або скелястих районів це особливо цінно, оскільки запобігає потраплянню до зони небезпеки як рятівника, так і самого судна.
Власник яхти Ultra G
Команда U Safe співпрацювала з інженерами голландської верфі, щоб розробити непомітну систему запуску, яка не псувала б вражаючої контрастної колірної гами Ultra G. Буй, звичайно, має яскраво-помаранчевий колір, але він встановлений за люком на правому борту, який елегантно вписується у світлий корпус яхти.
«Ззовні він невидимий — можна побачити лише контури люка», — додає капітан верфі Боб ван Зундерт. «Звісно, ми хотіли, щоб яхта виглядала максимально охайною зовні, а це означає, що ми не хотіли жодних ліній або країв назовні».
Команда дизайнерів також розробила новий механізм спуску, який запускає пристрій, як тільки люк повністю відкривається. Крім того, люк оснащений розумною системою зарядки, яка гарантує, що буй та пульт дистанційного керування залишаються повністю зарядженими. Коли вони не використовуються, електроніка переходить в режим очікування, щоб мінімізувати споживання енергії материнським судном.
Це високотехнологічне рятувальне обладнання, безумовно, пасує Ultra G. Це судно, створене за індивідуальним замовленням, було натхненне двома яхтами для спортивної риболовлі, які Heesen спустили на воду в 1990-х роках, але оснащене інноваціями, якими верф славиться протягом останніх 40 років.
Виготовлене з легкого алюмінію, судно має корпус з швидким водовитісненням, який забезпечує значно плавнішу та рівнішу ходу, ніж традиційні конструкції з напівводовим водовитісненням. Крім того, яхта оснащена чотирма двигунами MTU 20V 4000, які разом виробляють неймовірні 22 000 к.с. потужності і приводять у рух чотири водометні двигуни Kongsberg S90. За чутками, вона може розвивати шалену швидкість 37 вузлів на повній потужності. Не дивно, що власник хотів найкращої системи безпеки.