Mercedes-Benz долучився до переліку провідних автовиробників світу, які вивчають потенціал використання роботів-гуманоїдів для автоматизації «некваліфікованої, фізично важкої ручної праці» на своїх заводах.
У п’ятницю робототехнічний оператор Apptronik оголосив про укладення комерційної угоди з Mercedes щодо пілотного проєкту використання «високорозвиненої робототехніки», такої як Apollo — 72-кілограмового біпедального робота від Apptronik, на виробничих майданчиках Mercedes. Ця новина з’являється після оголошення схожого пілотного проєкту BMW у січні.
Apptronik повідомляє, що Mercedes розглядає варіанти використання Apollo для огляду та доставки компонентів робітникам виробничої лінії заводу. Жодна з компаній не розкрила цифр за угодою або кількість роботів Apollo, що проходять випробування.
За словами Apptronik, роботи-гуманоїди дозволять виробникам автомобілів почати автоматизувати виробничі завдання без необхідності реконструкції своїх існуючих потужностей. Компанія стверджує, що її підхід натомість «зосереджений на автоматизації деяких фізично складних, повторюваних і нудних завдань, для яких все важче знаходити надійних працівників».
Financial Times повідомляє, що Mercedes розпочала випробування невідомої кількості роботів Apollo на заводі в Угорщині. Ця країна на східних кордонах Європейського Союзу вже кілька років відчуває гостру нестачу робочої сили, оскільки працівники мігрують до Західної Європи. У 2016 році і Audi, і Mercedes висловлювали занепокоєння щодо забезпечення своїх заводів робочою силою у достатній кількості.
Це новий напрямок, і ми хочемо зрозуміти потенціал як робототехніки, так і автомобілебудування для заповнення нестачі робочої сили в таких сферах, як некваліфікована, повторювана та фізично важка робота, а також для того, щоб звільнити наших висококваліфікованих членів команди на виробничій лінії для створення найбажаніших автомобілів у світі.
зазначив виробничий директор Mercedes Йорг Бурцер
Зріст Apollo становить майже 173 см, і Apptronik стверджує, що робот може піднімати предмети вагою до 25 кг. Його «обличчя» приємно безглузде, але в іншому його форм-фактор не сильно відрізняється від існуючих роботів-гуманоїдів виробників конкурентів Apptronik, зокрема, таких як робот Tesla Optimus або роботи Figure 01, які BMW випробовує на своєму виробничому майданчику в Південній Кароліні. Інші біпедальні роботи, такі як «Digit» від Agility Robotics, також проходять випробування на складах Amazon у США.