Peugeot 5008 третього покоління здивував дизайном та став електро

Третє покоління Peugeot 5008 вривається в і без того переповнений сегмент великих кроссоверів на ринку Європи одразу кількома способами. По-перше, вперше в історії моделі її пропонуватимуть із повністю електричною трансмісією. А по-друге, цей сімейний кроссовер з трьома рядами сидінь поставлятимуть до дилерів із з гібридною установкою з можливістю зарядки від мережі. Крім того, французький бренд з родини Stellantis також планує продавати дешевшу версію моделі 5008 нового покоління з м’яким гібридом, правда, трохи згодом.

По суті, новий Peugeot 5008 є збільшеною версією останнього покоління 3008, представленого в 2023 році. Він побудований на платформі STLA Medium і має такі розміри: 478,8 см завдовжки, 189 см завширшки та 169,2 см заввишки, зі щедрою колісною базою 289,9 см. Однією з його головних переваг над Tesla Model Y, що продається в Європі, є наявність третього ряду сидінь.

Можна уявити, що з усіма сімома місцями залишається не так багато місця для багажу, але 258 літрів має вистачити для коротких поїздок по місту. У п’ятимісному варіанті об’єм багажника збільшується до 750 літрів. Якщо вам потрібно ще більше, ви можете скласти друге сидіння та отримати 1 812 літрів простору для перевезення всього що завгодно.

Хоча у наш час кроссовери, як правило, мають округлі лінії даху, новий Peugeot 5008 зберігає прямокутну форму свого попередника, щоб максимально збільшити внутрішній простір. Він багато в чому успадкував дизайн свого молодшого брата E-3008, з таким самим 21-дюймовим дисплеєм, розміщеним на панелі приладів. Також є 10 настроюваних сенсорних елементів керування, які забезпечують швидкий доступ до часто використовуваних функцій з центральної консолі.

Найдешевша версія буде оснащена турбованим 1,2-літровим бензиновим двигуном з технологією 48V. Цей маленький трициліндровий агрегат видає 136 кінських сил і передає їх на передні колеса через шестиступінчасту роботизовану коробку передач з подвійним зчепленням, що має вбудований електродвигун.

Якщо вам потрібно більше динаміки, гібрид з можливістю зарядки від мережі поєднує 150-сильний двигун внутрішнього згоряння з 123-сильним електромотором, забезпечуючи загальну системну потужність 195 кінських сил, що передаються через семиступінчасту роботизовану коробку передач з подвійним зчепленням. Цей PHEV може проїхати більше 80 кілометрів на електроенергії, перш ніж бензиновий двигун почне використовувати паливо з 60-літрового бака.

Потім йде повністю електрична модель E-5008, доступна в декількох конфігураціях. Версії з одним двигуном і переднім приводом мають потужність 210 к.с. та 228 к.с., обидві пропонують миттєвий крутний момент 345 Нм. Перейдіть на модель з двома двигунами та повним приводом, і загальна потужність становитиме 318 к.с.

Якщо зупинитися на моделі з переднім приводом, Peugeot встановлює батарею ємністю 73,0 кіловат-годин, якої вистачить на 500 кілометрів пробігу. Більший акумулятор на 98,0 кВт∙год означає менше зупинок на зарядній станції, оскільки запас ходу збільшується до 660 кілометрів. Версія з двома двигунами та повним приводом отримує більшу батарею, але ефективність знижується через більшу споряджену масу автомобіля.

На ці батареї надається гарантія вісім років або 160 000 кілометрів пробігу, протягом яких Peugeot гарантує, що ємність заряду не знизиться нижче 70 відсотків. Тепловий насос входить у стандартну комплектацію, як і зарядний пристрій на 11 кВт. За бажанням можна отримати зарядний пристрій на 22 кВт, тоді як зарядка постійним струмом може підтримувати потужність до 160 кВт. У цьому випадку достатньо 10 хвилин, щоб зарядити акумулятор на 100 кілометрів пробігу. Півгодинне перебування на зарядній станції дозволить зарядити акумулятор з 20 до 80 відсотків.

Про ціни на новий Peugeot 5008 2024 року поки що нічого не відомо, як і про терміни надходження кроссоверу у продаж.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також