Milano стає найменшою моделлю Alfa Romeo, приєднавшись до седана Giulia та більших кросоверів Stelvio і Tonale. Проте він знаменує собою дещо важливіше, адже стає першим кроком культового італійського бренду вишуканих харизматичних автомобілів в сегмент електро.
Milano пропонує інтерпретацію Alfa Romeo вже знайомого підходу, який використовують різні бренди та моделі Stellantis, такі як Opel / Vauxhall Mokka, Fiat 600, Peugeot 2008 та Jeep Avenger. Всі вони побудовані на платформі CMP2. Цей субкомпактний (сегмент B в Європі) кросовер буде доступний на вибір з двома варіантами електричної трансмісії або бензиновим варіантом з м’яким гібридом 48 вольт.
Спортивний характер
Milano прагне стати найспортивнішою моделлю у своєму конкурентному класі, особливо у топовому варіанті Ellettrica Veloce. Цей флагманський варіант оснащений електродвигуном потужністю 240 к.с. та гострішим налаштуванням шасі для покращеного керування. Окрім повністю електричних версій, доступних на старті продажів, Milano також пропонуватиметься у варіанті Ibrida. Він оснащений м’яким гібридним силовим агрегатом, поєднаним з автоматичною коробкою передач, та опцією повного приводу.
Стиль, що вражає
Мета Alfa Romeo Milano полягала в тому, щоб захопити нове покоління клієнтів, використовуючи останню дизайн-філософію бренду Biscione. Хоча Milano, можливо, не настільки вражає, як його більший побратим Tonale, він може похвалитися візуально привабливою естетикою, що характеризується складними формами та яскравими деталями.
Передня частина виглядає досить завантаженою через видовжені матричні світлодіодні фари, які з’єднані з тонкими повітрозабірниками за допомогою затемнених вставок. Нові грати Scudetto частково закриті у повністю електричній версії, що сигналізує про початок нової ери. Передній бампер натхненний версіями Quadrifoglio моделей Giulia та Stelvio, з великими повітрозабірниками та інтегрованим спліттером.
Силует Milano вирізняється підтягнутими задніми стойками, великими колесами та бічним склінням, яке плавно з’єднується із заднім склом. Хоча останнє має більш гострий кут порівняно з традиційними кросоверами, воно не досягає рівня купе-кросоверів. Переходячи до задньої частини, дизайнери Alfa Romeo обрали оздоблення у стилі «каплеподібний хвіст», що нагадує Giulia TZ. Чорна обшивка навколо задніх ліхтарів нагадує елементи Nissan Kicks 2025 року, хоча з більш «італійськими» вигинами.
Маючи розміри 4 170 мм в довжину, 1 780 мм в ширину та 1 500 мм у висоту, Alfa Romeo Milano ідеально вписується в європейський сегмент B-SUV. Він на 86 мм довше Jeep Avenger, співпадає з довжиною Fiat 600 і на 134 мм коротший за Peugeot 2008.
Спортивний, але практичний інтер’єр
Інтер’єр, хоча й менш вражаючий візуально, ніж екстер’єр, може похвалитися цифровою панеллю приладів, оснащеною двома дисплеями діагональ 10,25 дюйма. Відмінності від конкурентів Alfa Romeo намагається підкреслити завдяки особливій графіці інформаційно-розважальної системи та цифровій панелі приладів Cannocchiale. Додатковий спортивний пакет включає сидіння Sabelt, оббиті алькантарою, тоді як інші комплектації пропонують оздоблення зі штучної шкіри Spiga та тканини в поєднанні зі шкіряним кермом.
Alfa Romeo хвалиться багажним відділенням Milano об’ємом 400 літрів, яке доповнюється зручним відсіком для зберігання кабелів під капотом версії Ellettrica. Що стосується функцій безпеки, Milano пропонує систему ADAS 2 рівня, аналогічну конкурентам у сегменті субкомпактних кросоверів.
Електричні та м’які гібридні силові агрегати
Лінійка Milano включатиме версії Ellettrica, Ellettrica Veloce та Ibrida.
Ellettrica Veloce – флагманська модель оснащена одним електромотором потужністю 240 к.с. / 177 кВт, що відповідає показникам майбутніх Abarth 600e та Lancia Ypsilon HF. Потужність передається на передню вісь за допомогою механічного самоблокувального диференціала Torsen та комплекту високопродуктивних 20-дюймових шин.
Спеціальне налаштування шасі Veloce може похвалитися «найбільш прямим кермуванням у сегменті» зі співвідношенням 14,6. Спортивна підвіска, занижена на 25 мм порівняно з іншими моделями Milano, доповнюється передніми та задніми стабілізаторами поперечної стійкості. Крім того, передні гальма оснащені більшими 380-мм дисками та чотирипоршневими моноблоковими суппортами. Alfa Romeo стверджує, що топовий Milano забезпечить найкращу в своєму класі динаміку керування, аналогічну знятим з виробництва хетчбекам Giulietta та Mito.
Базова модель Ellettrica видає більш стримані 115 кВт / 156 к.с., з літій-іонним акумулятором ємністю 54 кВт∙год, який забезпечує запас ходу за циклом WLTP 410 км та підтримує швидкість зарядки до 100 кВт. Ці характеристики ідентичні цілій армії електромобілів схожого розміру майже від кожного бренду Stellantis.
Непотужний варіант з ДВЗ
Milano Ibrida з двигуном внутрішнього згоряння з’явиться у 2025 році. Він буде оснащений турбованим 1,2-літровим бензиновим двигуном потужністю 100 кВт / 136 к.с., що не зовсім відповідає рівню Alfa Romeo, в парі з 48-вольтовою батареєю та 21 кВт / 28 к.с. сильним електромотором, інтегрованим у шестиступінчасту роботизовану коробку передач з двома зчепленнями. Потужність передаватиметься на передні або всі чотири колеса, подібно до майбутнього Jeep Avenger 4Xe.
На відміну від інших моделей концерну Stellantis, Alfa Romeo Milano не пропонуватиметься виключно з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), а отже, не матиме механічної коробки передач. Компанія також згадала про доступність селектора режимів руху Alfa DNA, але не уточнила, які моделі Milano матимуть його.
Ціни та доступність
Початкова ціна Alfa Romeo Milano становитиме менше €30 000, а оренда починатиметься менше ніж за €200 на місяць на всіх європейських ринках. Більше того, для власників MiTo та Giulietta, які бажають перейти на Milano, діятимуть спеціальні знижки.
Alfa Romeo також представила комплектацію Milano Speciale з 18-дюймовими колесами та широким переліком стандартного обладнання, яке буде доступне на старті продажів. Замовлення на версії Ellettrica Speciale та Ibrida Speciale Milano розпочнуться 11 квітня в Італії, а інші європейські ринки будуть доступні протягом наступних тижнів.