Компанії Toyota та Suzuki продовжують розширювати співпрацю з використанням бейдж-інжинірингу на ринках, що розвиваються, таких як Індія та Південна Африка. Останнім проявом цього партнерства є Toyota Urban Cruiser Taisor, доступний субкомпактний кроссовер, розроблений спеціально для індійського ринку, що тісно пов’язаний із Suzuki Fronx. Як і його аналог, ця модель використовує платформу Suzuki Heartect і пропонує варіанти двигунів із бензином, м’яким гібридом та CNG.
Дизайнери Toyota вже достатньо довго вивчали процес ребрендингу, щоб зрозуміти, що незначні коригування можуть призвести до значних змін зовнішнього вигляду автомобіля. У цьому контексті менша решітка радіатора та специфічна для Toyota світлодіодна графіка фар допомагають Urban Cruiser Taisor відрізнятися від його близнюка Suzuki, незважаючи на те, що решта кузова спільна для обох моделей.
Прагнучи додати більше рис Toyota до автомобіля Suzuki, дизайнери першої додали тонкі ходові вогні, що натхненні фарами Land Cruiser Series 300. Звісно, Toyota додала свої власні емблеми, кольорову палітру та 16-дюймові легкосплавні диски. Попри зусилля, треба визнати, що більші близнюки кроссоверів Toyota Urban Cruiser Hyryder та Suzuki Grand Vitara є кращим прикладом справді успішного ребрендингу.
Інтер’єр є точною копією Suzuki, за винятком логотипа Toyota на кермі. Цифрової панелі приладів немає, але окремий 9-дюймовий інформаційно-розважальний центр підтримує бездротове підключення Android Auto та Apple CarPlay. Топові комплектації також отримують проекційний дисплей і бездротову зарядну панель. Не очікуйте жодних складних систем ADAS, але принаймні Toyota пропонує шість подушок безпеки.
Довжиною кузову 3 995 мм, Toyota Urban Cruiser Taisor є найменшим кроссовером у глобальній лінійці Toyota, поділяючи ці компактні розміри з Raize на базі Daihatsu. Для порівняння, Toyota Yaris Cross, доступна в Європі, Японії та Австралії, на 185 мм довша.
Хоча й досі незрозуміло, чи застосувала Toyota будь-яке модельне налаштування підвіски на платформі Suzuki Heartect, силові агрегати дійсно спільні з Fronx. Базова модель оснащена атмосферним 1,2-літровим бензиновим двигуном потужністю 66 кВт / 90 к.с., який також пропонується у варіанті на стислому газі CNG.
Альтернативою є турбований 1,0-літровий двигун із м’яким гібридом, потужністю 74 кВт / 100 к.с. Потужність передається на передні колеса через п’ятиступінчасту механічну коробку передач або різні автоматичні варіанти, залежно від обраного силового агрегата.
Toyota Urban Cruiser Taisor зараз доступний для замовлення в Індії, ціни починаються від 7,74 лакхів рупій / $9 279 за базову модель і сягають 13,04 лакхів рупій / $15 633 за топовий варіант з турбодвигуном і автоматичною коробкою передач. Цікаво, що ці цифри розміщують його трохи вище, ніж Suzuki Fronx, який починається від 7,52 лакхів рупій / $9 016.
Хоча розміри, стиль і конфігурація з м’яким гібридом Urban Cruiser Taisor здаються гарним рішенням запропонувати модель на європейському ринку, малоймовірно, що Toyota експортуватиме його туди. Це тому, що більш просунутий Yaris Cross вже виконує там схожу роль. Варто зазначити, що крім Індії, Suzuki Fronx експортується на Близький Схід, до Південної Америки та Африки.